Budowlanka
 
					Bielskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego S.A.
Przedmiotem zasadniczej działalności przedsiębiorstwa jest kompleksowa realizacja zadań inwestycyjnych w Generalnym Wykonawstwie oraz prowadzenie działalności usługowej w zakresie produkcji i sprzedaży.
Oferta obejmuje usługi budowlane, począwszy od projektu, aż po realizację „pod klucz” występując w roli Generalnego Wykonawcy bądź Wykonawcy robót budowlano-instalacyjnych. Realizacje obejmują szereg obiektów: hotelowych, handlowych i innych z obszaru użyteczności publicznej, obiektów inżynierii środowiska, sportowych i edukacyjnych, budownictwa mieszkaniowego oraz przemysłowego.
Historia przedsiębiorstwa sięga 1 marca 1950 roku. Od początku swojej działalności do dnia dzisiejszego przedsiębiorstwo BPBP S.A. działa w sektorze budownictwa przemysłowego. Posiadane wcześniej oprogramowanie nie spełniało szybko rosnących potrzeb przedsiębiorstwa wynikających między innymi z realizacji projektów budowlanych rozproszonych na terenie całego kraju. Nawiązanie współpracy z firmą Logmar umożliwiło zapoznanie się z możliwościami oprogramowania enova365, co w efekcie doprowadziło do podjęcia przez Zarząd BPBP decyzji o zmianie systemu zarządzania i wyborze oprogramowania enova365.
Generalnym założeniem projektu było zbudowanie kompletnego, zintegrowanego i w pełni funkcjonalnego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie i obsługę księgowości, obejmującego wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa budowlanego:
- prowadzącego równolegle wiele projektów budowlanych.
- posiadającego własne jednostki organizacyjne.
- korzystającego z usług podwykonawców zewnętrznych.
- współpracującego z dostawcami generalnymi oraz z siecią dostawców regionalnych.
- prezentowanie porównawczo Informacji o odchyleniach budżetowych kosztów:
- planowanych (kosztorys)
- zaakceptowanych (zamówienie)
- rzeczywistych (realizacja)
- dla pojedynczego, lub dowolnej grupy zadań.
 
- w razie stwierdzenia +/- odchylenia funkcjonalność posiada możliwość generowania automatycznych powiadomień dla uprawnionych użytkowników.
Licencje enova365:
Moduły Podstawowe:
DMS, Workflow, Księga Handlowa, Preliminarz EŚP, Ewidencja Środków Pieniężnych, Opis Analityczny, Księga Inwentarzowa, Kadry Płace, Pulpit Kierownika, Pulpit Pracownika, Handel, Projekty, Serwis, Wypożyczalnia
Licencje dodatkowe enova365:
Koszty Projektów, Elektroniczne Wyciągi Bankowe, Czas Pracy, EDI, Soneta WebApi, Sms, Zarządzanie Odzieżą Roboczą,
Licencje dodatkowe enova365 Logmar:
BPBP. Budowy, BPBP. Budżety, BPBP. Dojazdy, BPBP. Multi, BPBP. Podzielniki,
BPBP. Powiadomienia, BPBP.RCP, BPBP. Wypłaty, BPBP. Dodatkowe1, BPBP. Wypożyczalnia ilościowa, BPBP.Dodatkowe2, BPBP. Wypożyczalnia Sprzętu
Funkcjonalności:
- Repozytorium - Rejestracja i Archiwizacja dokumentów.
- Księgowość
- Kadry i Płace
- Zarządzanie i budżetowanie Projektów:
- ofertowych
- budowlanych
- reklamacyjnych
- prawnych
 
- System ofertowo zamówieniowy
- System zakupowo magazynowy
- Obsługa Umów i Fakturowanie
- Wypożyczalnia jednostkowa (pojazdy, maszyny i urządzenia)
- Wypożyczalnia ilościowa (rusztowania, deskowania)
- Obsługa bazy remontowo warsztatowej (serwis pojazdów, maszyn i urządzeń)
- Procesowanie obiegów dokumentów Workflow 
- Zamówienia do dostawców,
- Faktury zakupowe,
- Umowy z inwestorami,
- Pisma wychodzące i przychodzące
 
- Integracja z programami kosztorysowymi.
- Integracja z systemami Rejestracji Czasu Pracy
- Integracja z systemami dostawców
- Integracja z systemem „Elektroniczny nadawca Poczta Polska”
- Integracja z systemami firm kurierskich.
Zaprojektowany i wdrożony przez Logmar we współpracy BPBP S.A. systemem zarządzania, jest dedykowany dla branży budowlanej.
Został zbudowany na bazie oprogramowania enova365 oraz napisanych przez programistów Logmaru dodatków programistycznych.
Opinia firmy BPBP S.A.
Wdrożone przez firmę Logmar oprogramowania enova365 jest kompletnym systemem umożliwiającym prowadzenie naszego Przedsiębiorstwa.
Najważniejsze dla nas jest umożliwienie monitorowania kosztów w czasie rzeczywistym, oraz uzyskiwanie z systemu informacji zwrotnych (feedback) oraz świadomego gospodarowania zasobami i finansami przedsiębiorstwa z podziałem na jednostki organizacyjne, budowy, etapy realizacji, pozycje budżetowe, pojedyncze zadania dla dowolnego wybranego zakresu danych, oraz prezentowanie porównawczo informacji  o odchyleniach budżetowych kosztów.
Polecamy oprogramowanie enova365 oraz firmę Logmar jako rzetelnego i profesjonalnego Partnera biznesowego.
 
					Piotr Barcik
Pełnomocnik Zarządu ds. nowych inwestycji, analiz i wdrożeń

