Nowa wersja enova365 z numerem 2212.4.12

W dniu 17.03.2023r. opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2212.4.12.

W wersji udostępniono zmiany w modułach Kadry Płace, Księgowość i Praca Hybrydowa oraz Pulpitach: HR i Kierownika.

Najważniejsze zmiany w wersji 2212.4.12:

W module Kadry Płace:

KZP, ZFM Dostosowaliśmy nazewnictwo dotyczące kas zapomogowo-pożyczkowych do obowiązujących przepisów. W tym celu zmieniliśmy skrót PKZP na KZP w wielu miejscach w systemie – szczegóły w ulotce.
KZP, ZFM Zgodnie z obowiązującymi przepisami umożliwiliśmy synchronizację elementów wynagrodzenia związanych z funduszami pożyczkowymi pomiędzy bazą kadrowo-płacową (baza źródłowa), a bazą do księgowania dokumentów dotyczących kas zapomogowo-pożyczkowych (baza docelowa).
KZP, ZFM Umożliwiliśmy synchronizację elementów związanych z funduszami pożyczkowymi pomiędzy bazami.
Praca Zdalna Dodaliśmy dwa nowe elementy wynagrodzenia „Ekwiwalent za pracę zdalną” oraz „Ryczałt za pracę zdalną”, które należą do rodzaju „Dodatek”.
Wydruki Dostosowaliśmy i zaktualizowaliśmy wydruki związane z KZP i ZFM, Podstawą zasiłku, Badaniami lekarskimi, GUS-em, Oświadczeniem – PIT-3, PPK.
W module Księgowość:

Deklaracje Zaktualizowaliśmy formularze, wydruki, schematy lub struktury XML Deklaracji CIT, CIT 8, CIT-8E, PIT, VAT, VAT-7, VAT-9M.
Ewidencja dokumentów Wprowadziliśmy mechanizmy umożliwiające księgową obsługę kas zapomogowo – pożyczkowych (KZP) zgodnie z przepisami, które wchodzą w życie 11 kwietnia 2023.
Ewidencja dokumentów Dostosowaliśmy wyliczanie procedury VAT TP do okresu obowiązywania powiązania. Aktualnie procedura VAT TP wyliczy się, jeżeli data operacji (dostawy) zawiera się w okresie obowiązywania powiązania.
Praca na wielu bazach Przygotowaliśmy mechanizmy umożliwiające przygotowanie zbiorczego pliku JPK_V7 dla grupy VAT. Rozwiązanie obejmuje dwa elementy – przygotowanie zbiorczej deklaracji VAT-7(22) oraz przygotowanie zbiorczego pliku JPK_V7(2), który po podpisaniu powinien zostać wysłany w imieniu całej grupy VAT przez przedstawiciela grupy.
W module Praca Hybrydowa:

Praca hybrydowa Wprowadziliśmy zmiany dotyczące wyboru miejsca pracy w funkcjonalności rejestracji czasu pracy.
W module Pulpity HR:

e-wnioski Dodaliśmy nowy e-wniosek związany z pracą zdalną: „e-wniosek o zmianę lub anulowanie okresu pracy zdalnej”.
W module Pulpit Kierownika:

Zestawienia Czasu Pracy Dodaliśmy nowe definicje zestawień: „Czas pracy – edycja”, która prezentuje kalendarz „Czas pracy” pracownika oraz „Plan pracy – edycja”, która prezentuje kalendarz „Norma czasu pracy” pracownika.
Umowy Dodaliśmy nową zakładkę, która prezentuje listę umów B2B i APT podległych kierownikowi pracowników. Podobna zakładka widnieje w Pulpicie Pracownika.

 

2023-03-17