Wodociągi i Kanalizacja


 

 

innowacyjne podejście
do biznesu w przedsiębiorstwie wodociągowym
 

     dla wodociągów


  Branżowy System ERP w przedsiębiorstwie wodociągowym
 

nowoczesny – innowacyjny - skalowalny – funkcjonalny – modułowy

 

 
 
Cechy przewagi rynkowej

  • kompletny, w pełni zintegrowany i zautomatyzowany

  • posiada wspólną dla wszystkich modułów

    • bazę danych
    • logikę biznesową
    • interfejs użytkownika
  • wsparcie wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa

  • możliwość pracy w sieci lokalnej, zdalnie przez przeglądarkę www i z wykorzystaniem urządzeń mobilnych

  • dowolna metoda wprowadzania/importu odczytów

  • zintegrowana kartoteka lokalizacji, wszystkie dane dostępne z jednego miejsca

  • system sprzedaży bilingowej automatycznie generuje faktury dla dowolnie określonych grup odbiorców w formie automatycznej wysyłki PDF

  • dowolna konfiguracja taryf, posiada edytowalny cennik taryf oraz rejestrację i historię ich zmian

  • system może obsłużyć dowolną konfigurację urządzeń niezależnie od ich miejsca w strukturze

  • posiada platformę internetową EBOK





Wspomaga zarządzanie wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa

 

 

 

  • Rejestracja i Archiwizacja korespondencji.

    • pisma wychodzące
    • pisma przychodzące
  • Księgowość

    • środki trwałe
    • bankowość internetowa
  • Kadry i Płace

  • CRM - procesy

    • inwestycyjny
    • serwisowy
      • wymiana urządzenia
      • Obsługa awarii urządzenia
    • gwarancyjny i reklamacyjny
  • Handel

    • system zakupowo magazynowy
    • obsługa Umów z Klientami
    • system bilingowy - Fakturowanie
  • WorkFlow procesowanie obiegu dokumentów

    • zarządzanie i obsługa procesu inwestycyjnego
      • wydanie zapewnienia o możliwości włączenia
      • wydanie warunków
      • uzgodnienie dokumentacji projektowej
      • zgłoszenie do realizacji
      • zlecenie wykonania odbioru technicznego
      • rejestracja w systemie bilingowym
  • Business Intelligence

  • E-BOK Internetowe Biuro Obsługi Klienta

    • przesyłanie do odbiorców i akceptacja przez nich aneksów do umów
    • zgłoszenia awarii przez odbiorców
    • przesyłanie do odbiorców komunikatów o planowanych pracach

 

 

Najważniejsze osiągnięte efekty

 

  • pełna automatyzacja procesu fakturowania,

  • prosty i szybki dostęp do informacji

  • integracja danych z wielu źródeł w jednym systemie informatycznym umożliwia sprawne zarządzanie i łatwą wymianę danych

  • system umożliwia bieżące kontrolowanie i analizę danych finansowych w tym kosztów w rozbiciu na dowolne kategorie

  • w zakresie proponowanych modułów istnieje możliwość dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa

  • Procesowanie WorkFlow:

    • przyśpieszenie procesu przepływu dokumentów pomiędzy działami i pracownikami
    • zminimalizowanie ryzyka wystąpienia błędu
    • szybki wgląd do źródłowych dokumentów

Wdrożenia realizujemy w pełnym zakresie funkcjonalnym lub określonym przez Użytkownika z możliwością rozbudowy
w przyszłości
 

Zamów bezpłatną prezentację enova365 dla wodociągów